Проекти за роботи > Други роботи

Как да направим Андройд

(1/3) > >>

hekyll:
Въпросът ми може да предизвика у някой небивали чувства на смях,но
относно това "Как се прави Андройд",е много интересна тематика за мен.
Разбира се аз съм начинаещ в това отношение,и не знам от каде да започна?
Върти ми се една идея за Андройд (който е копие на човешко същество).
Какви подръчни материали да ползвам?(Какви инструменти)
От какво може да се направят корпуса,крайниците?
От какъв материал може да се направи кожата?
Каква литература ще ми трябва?
Смятам че това е добра тема за дискусия.

c82:
най  напред сподели с какви знания разполагаш - до колко си на ти с електрониката (и цифрофа и аналогова), до колко си на ти с механиката за да се имат предвит твоите  знания и да може да се определи на какво ниво да са съветите които да получиш. ако ще ти е първото нещо което ще правиш като цяло ( електроника и механика) ще се разочароваш от намеренията си.

hekyll:
Знам че ще е трудно.
Имам достатъчно време.Лошото е ,че от скоро започнах да се интересувам
от механика и електроника.
Като начало си взех книгите на Шишков от "Млад Конструктор".
"Полупроводникова техника"
"Първи стъпки в радиоелектрониката"
Каня се да си взема и  "PIC микроконтролери", Част 1 и 2.
Свалих лекций относно "Робототехнически системи".
Преди съм се занимавал малко със C++,C,Delphi .
Общо взето съм си начинаещ в тази материя.
Нямам нужните познания ,но имам желание,така че се успокоявам донякъде.
Ами това е!

c82:
значи бих ти препоръчал първо да си избереш платформа PIC  ili AVR има много писано както в този форум така и  http://www.mcu-bg.com  този  след като си избереш с микроконтролер ако е pic  PIC16F628A освен него ще ти трябва и един кварц 4MHz 2 кондензатора по 27p  един резистор 10К  цокъл за микроконтролера и една тестова платка

за програматор на PIC  ще пусна във раздел програматори схемата на моя прораматор

Borislav: