Автор Тема: Армбот  (Прочетена 15119 пъти)

iliali16

  • Робо-Новак
  • *****
  • Публикации: 10
    • Профил
Армбот
« -: Август 31, 2009, 03:46:22 am »
Здравйте аз съм студент и съм нов във вашия форум гледах разни работи и реших да се регистрирам. Тази година ми е последната в университета и реших за проекта ми да направя ръка която да наблудава с камера мойта ръка и да копира движенята с обработка на картината. Например аз движа мойта ръка върху бяла повърхност и бота ме наблудава с камера и анализира мойте движения и ги пренася върху армбота. Мислех ръката да може да се движи: наляво, дясно горе доло и да хваща и пуска. Обаче ме интересува какъв хардвер препоръчвате за направата на този бот и какво мислите. Аз си мислех за LEGO Mindstorms NXT 2.0 вие имате ли наблудения дали е добра идея. Мерси предварително!

hunter

  • Направо Робот! :)
  • *****
  • Публикации: 638
    • Профил
Армбот
« Отговор #1 -: Август 31, 2009, 01:36:20 pm »
Здравей, това което си намислил поне според мен не е от простите неща за легото е добре така по-лесно ще конструираш ръката за да не си играеш ти да правиш понеже си е трудоемко. За да го осъществиш ще ти трябват много добри познания в информатиката незнам на какво ниво си но програмата (кода) който трябва да се напише май ще е сериозен за да можеш с камера да анализираш и копираш собствените ти движения.
Цвятко Цветков/ Бургас

http://www.youtube.com/watch?v=I1y67hzRWQY&feature=related

sv_shady

  • Administrator
  • *****
  • Публикации: 636
    • Профил
Армбот
« Отговор #2 -: Август 31, 2009, 01:51:48 pm »
Здравей,