Автор Тема: Как да направим Андройд  (Прочетена 16272 пъти)

hekyll

  • Новодошъл
  • *****
  • Публикации: 5
    • Профил
Как да направим Андройд
« -: Ноември 28, 2007, 08:05:39 pm »
Въпросът ми може да предизвика у някой небивали чувства на смях,но
относно това "Как се прави Андройд",е много интересна тематика за мен.
Разбира се аз съм начинаещ в това отношение,и не знам от каде да започна?
Върти ми се една идея за Андройд (който е копие на човешко същество).
Какви подръчни материали да ползвам?(Какви инструменти)
От какво може да се направят корпуса,крайниците?
От какъв материал може да се направи кожата?
Каква литература ще ми трябва?
Смятам че това е добра тема за дискусия.
Ако една програма не може да генерира собственият си код,то тогава каква е ползата от нея

c82

  • Робо-Новак
  • *****
  • Публикации: 28
    • Профил
Как да направим Андройд
« Отговор #1 -: Ноември 28, 2007, 09:22:13 pm »
най  напред сподели с какви знания разполагаш - до колко си на ти с електрониката (и цифрофа и аналогова), до колко си на ти с механиката за да се имат предвит твоите  знания и да може да се определи на какво ниво да са съветите които да получиш. ако ще ти е първото нещо което ще правиш като цяло ( електроника и механика) ще се разочароваш от намеренията си.
Даниел Василев - Гр. София

hekyll

  • Новодошъл
  • *****
  • Публикации: 5
    • Профил
Как да направим Андройд
« Отговор #2 -: Ноември 28, 2007, 11:16:47 pm »
Знам че ще е трудно.
Имам достатъчно време.Лошото е ,че от скоро започнах да се интересувам
от механика и електроника.
Като начало си взех книгите на Шишков от "Млад Конструктор".
"Полупроводникова техника"
"Първи стъпки в радиоелектрониката"
Каня се да си взема и  "PIC микроконтролери", Част 1 и 2.
Свалих лекций относно "Робототехнически системи".
Преди съм се занимавал малко със C++,C,Delphi .
Общо взето съм си начинаещ в тази материя.
Нямам нужните познания ,но имам желание,така че се успокоявам донякъде.
Ами това е!